In Media

Television and radio-appearances
Articles about NeuroService-project (external)
Interviews and articles based on them


Television and radio-appearances

1. Yle TV 1: Prisma Studio 25.2.2015. Ohjelma käyttäytymistaloustieteestä. Interview of Kaisa Hytönen.

2. Yle Puoli Seitsemän 12.3.2015. Interview of Jarmo Heinonen.

3. Yle TV 1: Prisma Studio 18.3.2015. Ohjelma neuromarkkinoinnista, interview of Jyrki Suomala.

4. Yle TV2: Kioski 17.4.2015. Kioskin talouskeskustelu. Interview of Kaisa Hytönen.

5. Yle Radio 1: Tiedeykkönen 28.4.2015. Mitä tapahtuu biopankeissa ja konservatiivin ja liberaalin aivoissa? Interview of Kaisa Hytönen.

6. Yle aamu-tv 28.10.2015. Aiheena "Kuinka laumasieluisia versus yksilöitä olemme - mikä on uusin tietous tästä ja tavisnäkökulmasta relevanttia”. Interview of Kaisa Hytönen.


Articles about NeuroService-project (external)

1. Jokinen, P., 2014. Markkinoinnin viimeinen sana on Neuromarkkinointi. Julkaisija - Graafisen viestinnän erikoislehti. 1/2014, 38 – 39.

2. Kehittäjä, 2014. Neurotutkimus auttaa ennakoimaan kuluttajan käyttäytymistä. 1/2014, 10 – 11.

3. Hämäläinen, J., 2014. Rakennusliike kutsui magneettikuvaukseen. Helsingin Uutiset, 22.10.2014, 5.

4. Talouselämä, 24.10.2014. Mitä ihmettä? VS: Tornitaloasumisesta kiinnostunut kutsuttiin magneettikuvaukseen.Full article here.

5. Vantaan Sanomat, 24.10.2014. Rakennusliike kutsui tornitaloasumisesta kiinnostuneet magneettikuvaukseen. Full article here.


Interviews of NeuroLab staff and articles based on the interviews

1. Broekhoff, M. 2014. Participants’ Views. Neuromarketing tehory & Practice. News from the Big Apple. Issue No.8 April 2014. Interview of Jyrki Suomala.

2. Yle Uutiset, 10.11.2014. Neuromarkkinointi pyrkii pääkopan sisään. Interview of Jarmo Heinonen. Full article here.

4. Yle 28.10.2015. Tutkija: Jokainen meistä on laumasielu, ristiriita sattuu aivoihin. Based on the article written by Kaisa Hytönen et al.