Events

Other appearances
Lectures and seminars in NeuroService-project
Poster presentations in seminars

Other appearances/Presentations

Jarmo Heinonen, 2014. Lahden Mainostorstai. Neuromarkkinointi – uusimmat markkinatutkimukset.

Kaisa Hytönen, 2015. Päätöksenteon ilmiöt rahoituksessa - Epärationaalisuuden alkulähteillä. Treasury & Cash SUMMIT!, Talentum Events, 7.5.2015.

Kaisa Hytönen, 2014. Tunne ja järki talouspäätöksen synnyssä. Pörssisäätiön sijoituskoulu, Sijoitus Invest 2014, 12.11.2014.

Kaisa Hytönen, 2014. Ajatushautomo Tänk: Hiljainen vallankumous - toinen aalto. Ylempi AMK-tutkinto ja neurotaloustieteen tutkimuksia.

Kaisa Hytönen. Kilpailu- ja kuluttajaviraston beha-tapaaminen. 9.2.2015. Neurotaloustiede päätöksenteon ja kuluttajien mieltymysten tutkimisessa

Kaisa Hytönen. Syö hyvää –hankkeen elintarvikemarkkinointia käsittelevä seminaari. 17.3.2015. Päätöksenteon ilmiöt kuluttajakäyttäytymisessä – aivot valintojen maailmassa.

Kaisa Hytösen seminaariesiintyminen. Neuroeconomics: Studies on human choice behavior. 16.12.2015. The Centre for Interdisciplinary Brain Research-seminaari, Jyväskylä.

Lectures and seminars in NeuroService-project

Seminar 10.4.2014. Main speaker researcher Enrico Glerean from Aalto University.

Lecture 6.11.2014 on “Predicting Advertising Success: New Insights from Neurophysiological Methods and Market Response Modeling". Associate professor Vinod Venkatraman of Temple University as the lecturer.

Lecture 20.4.2015 on “Neuromarketing and Emotional Branding" Professor Luiz Moutinho from Glasgow University as the lecturer.

Lecture 21.4.2015 on “The Future of Industrial Marketing - Paradigm Reversal and Technological Agitation”. Professor Luiz Moutinho from Glasgow University as the lecturer.

Seminar 11.11.2009. Speaker Heinonen J. Markkinatutkimukset tänään ja huomenna. Elintarviketieteiden Seuran ja Kehittyvä Elintarvike -lehden juhlaseminaari Elintarviketieteillä kilpailukykyä. Tieteiden talo. Helsinki.

Seminar 1.2.2012. Speaker Heinonen J. Aistit ja aivot fMRI mittauksissa – vaikuttaako ikä. Elintarviketieteiden seuran Aistinvaraisen tutkimuksen jaoston ja Elintarvikealan talous- ja markkinajaoston seminaari. Seniorit elintarvikkeiden kuluttajina. Tieteiden talo. Helsinki.

Poster presentations in seminars

Heinonen, J., 2014. Companied conjoint analysis and fMRI technique. Tieteellisen julkaisun esitys NeuroPsychoEconomics-konferenssissa, München, Saksa, toukokuu 29.-30.

Hytönen, K., Nikander, J., Nyberg, H., Halko, M., 2014. Do People Break Even or Learn from Experience? Posteriesitys Neuroeconomics-konferenssissa, Miami, Florida, syyskuu 26.-28.

Hytönen, K., Heinonen, J., Maunula, S., Suomala, J., 2015 Haptic and Visual Descriptive Elements in Preference Formation. Posteriesitys Neuroeconomics-konferenssissa, Miami, Florida, syyskuu 25.-27.

Suomala, J., Leppihalme, V., Heinonen, J. & Numminen, J. 2009. Expectation of Wage Offer Inherits the Properties of Prospect Theory Value Function: Behavioral Evidence from fMRI Study. Poster presented at Neuroeconomics conference, Evanston, USA, 2009.